vineri, 11 februarie 2011

Ziua cea mare

Azi e ziua...sunt chitita sa o fac cacat pe curva!
Acum am ceva nervi si fluturasi in stomac, dar deseara o toc!
La 9 ne intalnim la sala, am inteles ca vine cu sora-sa, eu merg cu al meu, inhidem usile si ii dau omor!
Uitati-va la taratura cum arata, si ce poze isi face...
Nu o sa scape usor, o gheranesc la sange si matur cu ea pe jos!

Ultima data am fost asa nervoasa si surescitata acum cativa ani, eram cu un golan care ma dusese la Sibiu sa ma bat cu una, pentru cateva sute de euro. Inca nu-l cunoscusem pe Nic si nu aveam nici un leu in buzunar, asa ca am acceptat oferta aluia. Nu stiam cu cine ma bat si cum, era a treia oara cand o faceam pe bani, a fost utlima, de altfel.

Cafteala in sine nu a fost cine stie ce, sub asteptari, aia era o amarata de vreo17 - 18 ani, am batut-o rau, ne-am luat banii si am plecat acasa. Poate o sa va povestesc odata despre asta, dar acum ma simt exact ca in ziua aia, inainte de bataie.

2 comentarii: