miercuri, 9 februarie 2011

Tupeu de curva!

Aseara, cand mi-a zis al meu ca vaca cu cara a fost taica-meu cand eram mica a aparut pe la sala, am crezut ca turbez! Nu credeam sa aiba atat tupeu curva. S-a invartit pe acolo, a tras de toate aparatele apoi, mi-a povestit Nic, sa dus la sacul de box si 10-15 minute a lovit in el.

Tarfa arata bine, la 50 de ani cat are, si toti erau cu ochii pe ea. Stie sa dea spectacol: in short si maieu, uda si transpirata de efort, lovind cu sete in sac... Vai, am innebunit cand am auzit asta! Apoi a avut grija sa sublinieze ca vine si vineri, dar vine mai tarziu, si daca se poate, ar vrea sa stea un pic si dupa ce se inchide  sala in mod normal! Tupeu incredibil! Stie cu nu pot sa rezist si vin si eu acolo. Vroia sa ne batem iar! Foarte bine!

Ultima oara cand ne-am intalnit, acum vreo 5 sau 6 ani, a fost taraboi mare. De mult vroiam sa pun mana pe ea, sa i-o platesc pentru bataia mancata cand eram mica, asa ca m-am dus la ea, cand stiam ca e singura, hotarata s-o bat sa se cace pe ea. Cum a deschis usa am sarit pe ea, acolo in hol am inceput paruiala, am dat-o jos si i-am infipt un genunchi in fata, am trantit-o pe spate si am ineput sa-i car. Da si ea, dam si eu, dar s-a strecurat ca serpoaica de sub mine, mi-a pus o piedica si am cazut cat eram de lunga pe burta, in sufragerie.

Acolo, pe jos ne-am gheranit, ne-am tras de par, ne-am lovit una pe alta. Eram furioasa rau, cum sunt si acum, si dam in ea cu sete, sa-i fac rau. Apoi si-a bagat ghiarele in sanii mei, m-a scos din minti, m-am repezit si eu in tztele ei, desi nu prea are, si ne-am mamelit pana n-am mai putut. O strangeam cu putere, ea isi infipsese unghiile si am crezut ca-mi smulge sfarcurile. I-am dat un cap in fata, fara mare efect, apoi inca unul, mai tare, i-am facut varza buza si mi-a dat drumul. Ne-am despartit pentru cateva secunde, apoi am sarit iar la ea, i-am ars un genunghi perfect in burta, sa chircit imediat, apoi inca unul si cazut, o lovisem in zona ovarelor, se tinea cu mainile de burta, am ea a fost!

Credeam ca o termin, nu se mai apara deloc, incasa doar, pe muteste, cand, nici acum nu stiu de unde, a zburat un picior drept in capul meu, din laterala, ma pocnit peste ureche, am vazut stele verzi si m-am lovit cu capul de perete. Ca o leoaica a sarit pe mine, m-a apucat de par, m-a mai lovit odata cu fata de zid, mi-a dat sangele pe nas si pe gura, apoi si-a incolacit picioarele in jurul meu si strangea tare, mi-a tras capul pe spate si dai...mi-a facut moaca terci. Strangeam din dinti si incasam, nu puteam sa-i fac nimic desi ma zbateam ca o nebuna sa scap! Stiam ca e tare in craci si trebuia sa ma feresc de ei.

Nu va mai plictisesc cu asta acum, asa a fost toata bataia: cand eu pe ea, cand ea pe mine. Ne-am tras suturi in burta, ne-am tras pumni, palme..la rupere.Poate ca o razbeam, i-am prins cateva serii de pumni si picioare in stomac si la coaste... Poate ma facea ea, cand sarea la sanii mei,, cu lovituri sau cu unghiile, imi venea sa urlu de durere, stia asta si era mereu dupa ei...

Dupa "intalnire", a stat cam o saptamana la spital, unde  a zis ca a cazut pe scari!, iar eu am zacut cateva zile in casa, pana am avut putere sa ies iar pe afara! Tata a venit acasa, pe neasteptate si ne-a gasit pe jos, paruindu-ne, zgariindu-ne, carandu-ne pumni si picioare. Si-a scos cureaua si ne-a desparti cu cateva lovitiri zdravene, la intamplare.

 Asa arata acum, mai exact anul trecut.... Atunci, cand ne-am batut ultima oara, arata si mai bine! Vineri seara, cand o sa termin cu ea, o sa fie varza!

4 comentarii:

  1. Ce buna e gagica, crezi ca o faci? Pune si tu o pza cu tine, sa te vedem!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e buna? babaciunea asta? sa ma lingi muistule!

    RăspundețiȘtergere
  3. e urata ca dracu babaciunea asta, o cauta moartea pe drum, si ea mai ubla dupa cafteala? App Anonim 1 nu are Carla ce sa faca cu ea, varza muarata o face. App CARLA,felicitari de blog si bafta la meciuri, astept noi meciuri, esti o adevarata leoaica intr-o cafteala, cine se bate ci tine, ori se bate, nu te va uita prea usor, intr-o bataie seti o leoaica care isi devoreaza prada. Care pe care, dai pana o lasi lata sau te lasa ea lata dar e cam greu sa te invinga, nu imposibil dar ff greu

    RăspundețiȘtergere
  4. Babaciunea e periculoasa rau de tot! Cand aveam vreo 17-18 ani m-am batut ne m-a indoit. M-am mai luat cu ea peste cativa ani, dar ne-a separat taica-meu, dupa cum v-am povestit mai sus. Acu doi ani am rupt-o, cacat am facut-o! Aici aveti mai multe despre cafteala aia: http://carlaiovan.blogspot.ro/2011/02/v-i-c-to-r-i-e.html

    RăspundețiȘtergere