joi, 10 februarie 2011

Ce a fost inainte?

Bine, daca vrea sa ne batem, o sa ne batem, dar de data asta nu vreau sa mai scape aa usor. Probabil o sa fim doar noi doua si cu Nic, asa va o sa-i dau pana nu mai pot. O sa ma distrez si eu cu ea, cum se distra ea cu mine, cand eram mica si ma punea sa ma bat cu baietii ei. Nu pot sa uit nici acum bataile alea, cat am incasat de le ei si poi de la ea, daca nu eram multumita: daca nu vroiam sa ne batem intre noi, ne batea, ce-i drept si pe mine si pe copiii ei, daca i se parea ca nu o facem serios, ca ne protejam unul pe altul, iar o incasam, Daca luam bataie, ii punea pe cei trei frati sa ma bata, ca pedeapsa: unul ma tinea si doi dadeau pana zicea ea stop. Daca se intampla sa castig eu, ceilalti doi il bateau pe cel invins (partea asta imi place!). Si tata, parca era nebun, se uita si zicea ca asa se caleste o fata!

Odata, tin minte. nu stiu de ce ma certasem cu Mihai, care era cel mai mare, avea 12 ani, eu aveam doar noua atunci, curva s-a prins si ne-a pus sa ne batem. De obicei ne punea in living, pe mocheta, isi lua de baut si se uita ca la meci... O nenorocita! Noi fiind deja intaratati unul cu altul ne-am repezit la trosneala. In primele minute i-am ars una la coaie si l-am dat jos, m-am aruncat pe el si am inceput sa-i car..deh, eram dracoasa de mica. Mihai, mai mare, si-a revenit si a inceput si el sa dea, eram amandoi pe jos, intr-un ghem furios de pumni, palme si picioare incolacite. N-am rezistat mult si m-a dovedit, s-a suit pe mine, tragandu-mi palme peste fata cu toata puterea. Incercam sa ma apar dar era clar mai tare ca mine. Mi-am infipt mainile in gatul lui, dar el era calare pe mine, asa ca mare lucru nu puteam sa fac. Ma izbit cu genunchiul intre craci de cateva ori, tare, cu ura si m-am inmuit imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu