sâmbătă, 12 februarie 2011

V I C TO R I E !!!!!!!!!!!!!!!!!

Acum ajunsaram acasa, am spart-o pe curva, mi-e rau si mie, nu s-a lasat usor... povestim maine!

Sunt la serviciu acum, nu pot sa scriu mult, o sa revin altadata cu toat povestea si cu ceva poze.
Licrurile au fost cam asa: vaca a venit la sala mia devreme, s-a schimbat iar in niste chilot sexy si un maieu si s-a apucat de tras la aparte. La noua, cand s-a inchis sala am ajuns si eu, maaama cand am vazut-o am vrut sa sar direct pe ea, sa rup. Cu greu m-am abtinut si m-am schimbat si eu, lumea plecase, eram numai noi trei si cu Nic. Nu aveam prea multe de discutat, stiam ce urmeaza asa ca am mers in sala din spate, care nu are geamuri la strada si am trecut la "afaceri".


Nu a existat nici un fel de tatonare, am dat-o direct in paruiala, din prima clipa. M-am infipt in parul ei, ea in al meu si am inceput sa smulgem.... imi lua foc capul! Mai dadeam drumul cate o clipa la par sa-i mai trag una peste cap, apoi iar o trageam, vroiam sa dau cu ea jos. Curva era tare si nu se lasa, ma mai pocnea si ea, dar nu tare, apoi am reusit sa-i aplec capul suficient sa-i ard un genunchi in fata. N-am nimerit prea bin, dar am speriat-o nitel. Mi-a dat drumul la par, am dat si eu, ne-am indreptat de mijloc si am sarit cu pumnii si palmele una la alta. Asta era ce-mi placea mie.

Dadeam si eu, dadea si ea, pumni, palme, ce apucam. Mi-au intrat cateva bine, am si incasat ceva, dar, dupa foarte putin timp am simtit-o ca se inmoaie, ca nu mai are suflu.... deh, curva batrana! M-am dat la ea mai tare, i-am ars una  in nas, din plin, de ia dat borsul. In clipa cand a dus mana la nas, mai mult instinctiv, sa vada ce are, am vazut oportunitatea si doi pumni, unul dupa altul, i-au prins ficatul, dar prins bine, ca la carte. A cazut ca sacul! Am fost gramada pe ea instant...ce omor si-a luat! Incerca sa se apere dar cand isi proteja capul, o faceam la corp, in burta, in tzatze, unde nimeream! Cand cobora mainile sa se apere jos, o topeam la fata. I-am umflat ochii! O terminam acolo jos, dar si-a bagat ghiarele in sanii mei si m-a tras peste ea. Am capiat de durere, dar i-am raspuns cu aceasi moneda!

In scurt timp, ne tavaleam amandoua pe jos, tragandu-ne de sani si incercand fiecare sa ajunga deasupra. O prinsesem zdravan si-i strangeam tzatzele in palma, ea mai mult smucea de ale mele, ceea ce-mi provoca dureri nasoale si ma enerva. Ne incolacisem cracii una in juraul celeilalte si incercam sa ne rasturnam si sa ajungem deasupra. De cateva ori ne-am invartit asa apoi am incercat sa schimb priza si i-am infipt unghiile in tzatze, facand-o sa geama de durere si sa incerce sa se departeze de mine, atunci am reusit sa ii ard un genunchi intre craci, tare si cu sete. I-am mai dat unul si atunci am simtit-o cum se inmoaie. Nu mai era cea fost acum cativa ani.

Sa nu mai lungim vorba!
Dupe ce ne-am paruit si ne-am gheranit bine, ne-am tras palme, pumni si picioare cu sete, era clar ca tipa nu mai avea pofta de bataie si nici nu mai ducea mult. Ne ridicasem iara de jos, dupa o repriza de tavaleala si busituri surde. Era in fata mea, gafaind, trasnpirata, cu fata sifonata rau ( la fel eram si eu!) cu pumnii ridicati, insa buimacita si slabita. M-am dat tare la ea, a facut un pas, doi inapoi si am fulgerat-o cu genunchiul in burta! A intrat in plin, am auzit cum ii iese aerul suierand din plamani, s-a  aplecat in fata si pana sa apuce sa-si puna mainile le burta i-am mai ars unul, cred ca mai tare. A cazut in genunchi, gemand si fara sa-si poata controla respiratia.

Am apucat-o de par cu stanga, am tras de ea si am ridicat-o in picioare. Doi pumn seci au izbit-o in burta iar, dar nu i-am dat drumul sa cada si am tinut-o asa, prinzand-i mana dreapta si sucind-o la spate, am tras tare de ea, cred ca o durea ingrozitor si mana si pielea capului. A izbucnit in plans, un plans aproape isteric. Asa cum era, cu spatele la mine, cu mana dreapta sucita rau la spate si cu parul in mana mea stanga, am izbit-o de perete. S-a lovit la fata, la sanii, am dat cu ea tare de cateva ori, sa fiu sigura ca o termin. Apoi i-am dat drumul la par, am lipit-o cu fata de zid si am inceput  sa dau in ea, pe la spate.

Era gata deja! O loveam cu pumnul drept in spate, in coaste, la rinichi. Eram foarte excitata si loveam cu sete in ea, loveam sa-i fac rau. O simteam cum tremura, cum plange cu sughituri, dar nu cerea sa ma opersc sau sa o las, era prea mandra tarfa, chiar si asa batuta. La un moment dat nu am mai putut sa o tin, era prea grea, i-am dat drumul la par si s-a prelins pe zid in jos, ca o carpa care este.

Se pisase pe ea scraba! Zacea lesinata in balta de pisat, cu trupul tremurand, zguduita de spasme. Pentru prima data, o batusem clar si fara drept de apel.... Ohh ce bine a fost!

Un comentariu:

  1. Dupa bataia dura pe care i-ai administrat-o nu mai vrea sa auda de bataie si nici de tine, cu siguranta, ai nimicit-o. Pacat ca a esuat revansa cu Veronica, i-ai administra si ei o bataie ca la baba asta, sa vada Veronica care e mai tare. Poate o data si o data o vei intalni pe Veronica la o revansa si sa o bati fara drept de apel. O poti bate, esti mai tare decat Veronica, fara indoiala, va fi un mare meci in care ii vei dovedi ca o rupi in bataie

    RăspundețiȘtergere