joi, 17 februarie 2011

Iulia a dat de belea!

 M-a suna o prietena din Italia, Iulia, ca are problema cu politia acolo ca s-a batut cu una la o discoteca si aia s-a dus si a facut plangere! Faza de cacat!

Ea e Iulia, o sa va pun o poza mai misto cand o sa gasesc! E cam nervoasa ea si a dracu, dar in general fata buna. Sare la bataie imediat, nu tine cont cu cine unde, cand, baieti, fete, femei nu o interseaza. Ia si da bataie fara remuscari si fara regrete. Daca o fi facut asa si acolo.... e clar de ce a incurcat-o!
Nu m-am caftit cu ea deloc, desi stie ca si mie imi place. Poate odata si odata sa o facem, cand ne-m mai vedea.

Am vazut-o insa la "lucru", ca sa zic asa, asta vara, la mare! A tocat-o pe una de am crezut ca o omoara! Eu stateam de sase sa nu ne prinda cineva si ele da-i omor, in spatele unor baraci, pe la Costinesti. Nu mai stiu de la ce s-au luat, dar a umplut-o pe aia de bors. Ia dat de a rupto! Si aia a fost tare la inceput, bataioasa, cu curaj, stia ceva bataie, dar Iulia parca inebunise: aia dadea odata, a mea de 3 ori. Carne tocata a facut-o!

2 comentarii:

  1. E tare Iulia fara indoiala a batut- rau pe tipa aia, ar fi interesant un meci Carla vs Iulia. Cred ca va fi un catfight adevarat si ff dur, dar o vei pune jos si o vei toca, fara indoiala ca o sa primesti si tu, e tare si Iulia, dar ii vei sparge fata si o vei termina la pamant

    RăspundețiȘtergere
  2. mare prostalan esti mai admiratorule ! Faci si o laba mica cand te exciti asa ? Povestitoarea tot cu capul in cur sta ? Andrada

    RăspundețiȘtergere