miercuri, 26 septembrie 2012

Va place? Merge un belly punching?

Ce mi-ar place sa o pun de un belly punching cu asta! Probabil ca nu as facea-o, dar nu m-as da in laturi sa stiu ca rupe ficatii in mine cu pumnul!
Nu stiu cati pumni ne-am trage una alteia, nu stiu cum loveste chinezoaica, dar bataia ar fi la rupere. As da in ea cat pot, dar nu stiu daca i-as sparge muschii aia, sa o ranesc cu adevarat. In astfel de concursuri de belly punching, primul pas e sa-i inmooi aleia muschii, apoi pumnul sa-ti treca prin ei si sa o ranesti.
La ce muschi are asta pe ea nu stiu ce i-as putea faca, iar daca stie sa dea si bine, nu cred ca apuc sa-i sparg muschii pana ii sparge ea pe ai mei si atunci am dat de dracu!

Un comentariu:

  1. mai tare e catfightul decat belly punching, asta e parerea mea, dar parerile difera de la om la om. Bafta

    RăspundețiȘtergere