sâmbătă, 22 septembrie 2012

A trecut vara!

A trecut vara, dar nu despre asta o sa va spun, ca stiti deja si probabil sunteti la fel de tristi su triste ca si mine!
Ce ati facut fiecare nu am de unde sa stiu: v-ati caftit, ati tras vreo mica paruiala, v-ati facut de cap la mare.... sper doar sa fi avut o vara fierbinte. Dec i nu despre asta o sa vorbim ci despre poza care am pus-o! Va place? Stiti de unde e? Este o statuie in fata stadionului olompic din Stokholm, unde s-a tinut o Olimpiata in 1912! Nu, nu s-au batut barbati cu femei... dar ce tare ar fi fost! Nu sunt eu o mare amatoare de batai mixte... am mancat prea multa bataie de la barbati ca sa-mi mai placa, dar sa le privesc o OK!

Imi place sa-mi imaginezi cum s-ar bate astia doi, scupltatii astia! Chiar ar fi tare sa vezi un mascul ca asta, cu muschii umflati cum se bate cu fatuca aia! Aia cred ca-i dracoasa rau, nu se lasa, sara pe el, ii da la coaie... e bataie serioasa acolo! Daca as fi in locul tutei aleia as sarii la el, l-as gheranii, musca, nu m-as lasa carpa! E clar ca ala o rupe la final, da cu ea jos si o face, dar sunt sigura ca si fata ii da cateva bucati bune! Voi ce credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu