miercuri, 5 februarie 2014

V de la Victoria (1) - guest post

Petrecerea mersese perfect: distractie, dans, ceva flirt si, in final, am ajuns acasa exact cu femeia cu care vroiam. O cheama Victoria, are vreo 30 de ani si e o zeita nordica blonda, cu ochii albastrii si o fata cu trasaturi ferme, dulci si feminine, dar ferme, sapate parca in piatra. Are aproape doi metri...bine, exagerez, un metru nouazecisiceva, adica mai inalta ca mine, par lung, sanii de poveste, umeri lati si puternici, brate solide dar foarte feminine, solduri largi si ferme, abdomen plat si puternic... atat cat puteam vedea pe sub rochia de petrecere, rosie si decupata peste tot, scurta si mulata pe trupul ei. Despre craci.... ce pot sa va spun: lungi, ai dracu de lungi, cu pulpe puternice, minunat formate.  Nu stiu ce sport facea sau facuse, dar era un exemplar de rasa, cum rar vazusem si mult mai rar futusem.


Batea nervos din toc in timp ce eu incercam sa-mi gasesc cheia, sa o bag in broasca si sa deschid usa. Parea nerandatoare, un pic nervoasa, lucru care ma incita si mai mult si ma facea sa gasesc cheia potrivita si mai greu! Ma uitam cu coada ochiului la ea, la sfarcurile mari, care i se intariserea si impungeau rochia subtire...nici asta nu am ajuta sa gasesc cheia mai repede. Am descuiat in final si am impins-o usor inauntru, punandu-i mana pe cur! Parca era metal incins, atat era de fierbinte.... pula mi s-a facut bat instantaneu, cand am privit-o cum intra, cu cracii aia lungi, mers provocator, umduindu-si trupul puternic si suplu. Nu visam decat la ce pula urma sa-i trag, nici nu visam ce ma asteapta.


Sorbisem abia de doua sau trei ori din paharul de vin cand m-a socat, spundu-mi ca
    - Cel mai probabil eu te voi fute pe tine in noaptea asta, nu tu pe mine!
    - Pai? o intreb eu, dupa ce abia asez paharul in siguranta pe masuta.
    - Sunt mai puternica deact tine, asa ca o sa facem cum zic eu. Ma futi tu, cum vrei, doar daca esti mai puternic ca mine, desi nu cred! mi-a spus zambind mortal si incrucisandu-si picioarele unul peste altul. Deja sfarcurile ii erau mult mai mari ca atunci cand intrasem, era clar ca era si ea excitata..dar ce naiba vroia sa spuna cu “mai puternica, te fut eu...”?
    - Dezbracata si hai sa vedem care e mai puternic! si era la mine in casa! Cat tupeu avea blonda..si ce vroia sa faca? S-a ridicat din fotoliu si, cred ca-si desfacuse mai inainte bretelele rochiei, pentru ca rochia a ramas jos si ea era doar in niste bikini rosii, in picioare, in fata mea.... Sa inebunesc nu alta! Jocul asta il jucam dezbracati, asa se cade.... si au alunecat si bikini de pe ea....


    Nu cred ca m-am dezbracat vreodata mai repede! Nu-mi puteam dezlipii ochii de la sanii ei, deja tari si umflati, care saltau si coborau in ritmul respiratiei, de la burta ei, svelta, cu muschii clari definiti pe sub pielea bronzata, de la cracii lungi in incordati, de la pizda complet rasa, pe care mi-o imaginam deja fierbinete si umeda. Nu ma dezmeticisem cand, ca o cobra, s-a aruncta la mine si doi pumni mi-au fulgerat burta, instinctiv am facut un pas in spate si genunchiul trimis spre coaile mele m-a ratat! Asta-i nebuna si loveste ca un barbat: din scurt, puternic!


    - Ce, te face o fetitza ca mine? Nu mai esti barbat, nu mai vrei sa futi?
    - Nu ma fa sa dau in tine, i-am zis si.... am mai facut un pas in spate! Al doilea atac a fost si mai rapid, dar am fost atent si i-am impins mana in lateral, dezechilibrand-o putin si intorcand-o cu spatele la mine. Am vrut sa o lovesc, dar m-am abtinut, am impins-o doar si mai departe. I-am simtit trupul puternic si incordat sub palmele mele... imi venea sa dau cu ea jos si sa o rup in pula... dar fata parca era turbata: riscam sa iau si bataie si sa raman si nefutut!


    A mai venit odata spre mine, mi-am ferit capul de pumnul ei, cred ca asta a surprins-o putin, dar nu suficient de mult sa rateze pumnul la corp: asta vroia bataie cu pumnii, ca golani! A lovit tare si cu sete, dar nu sa faca cine stie ce pagube; nu stiam ce sa mai fac, aveam pumnii ridicati, sa ma apar.. pula ca lemnul, de atac.... ce draq fac cu nebuna? Nu ma mai atingea rau, lovea doar in brate, la corp, parca o potolisem un pic cand, fulgerator, a ridicat genunchiul sa dea la coaie! Cu coada ochiului am vazut miscarea, m-am tras de cur si am scapat..dar era cu spatele la perete, nu mai aveam unde sa fug: trebuia sa ma bat cu muirea asta nebuna!


    Ratarea loviturii de genunchi a lasat-o un pic in aer, asa ca am profitat si i-am ars un pumn in burta, nu prea tare, dar cat sa o sperii putin.. ce naiv, nici o reactie, am mai dat odata, acum a facut un pas inapoi si i-am ars o palma peste fata
    - Te bati ca fetitele, mi-a spus ranjind si a venit sa loveasca iar. I-am deviat mana si am fulgerat-o iar in burta, tare de data asta, dar muschii ii erau ca otelul, efectul a fost zero! S-a dat un pic pe spate si a incercat o lovitura de picior.... m-am aplecat, am scapat , i-am ars un upercut in burta si m-am ridicat cu ea in brate, aruncand-o pe podea. A cazut rau, cu spatele pe parchet, dar am fost gramada pe ea, i-am bagat mana in par fixandu-i capul de podea, am ridicat pumnul sa o lovesc…


- Iti ajunge? Te-ai saturat?

- VA URMA -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu