marți, 27 iunie 2017

Catfight in Asia (1)




Mi-a zis Mike, şoferul de tuk-tuk, că asta e un beer garden altfel!
Cum altfel, l-am întrebat, oarecum plictisit de vorbăria lui multă şi fără rost şi toropit de căldură şi umezeală.
-Poţi să-ţi alegi orice fată vrei, Mister Nelu
- Mike, fac asta de două luni aici în Cambodgia, ce e nou în asta?
- Lasă-mă să termin Mister… şi apoi fetele se lupta într-un ring pentru tine! Asta mi-a captată atenţia imediat! Îi dai ceva, nu mai mult de 30 de dolari şi apoi provoci fata altuia farang să se lupte cu faţa ta. Puneţi pariuri şi dacă învinge fata ta, faci bani! Poţi să faci mulţi bani, dacă ai noroc şi trebuie să îi dai şi ei ceva!
- Mike, aici mergem, baga viteza… şi am uitat imediat şi de căldură şi de transpiraţia care deja îmi udase cămaşa rău de tot. M-am uitat în portofel, aveam aproape 200 de dolari, bani mulţi acolo, dar îi luasem la mine să îi dau proprietarului casei unde locuiam, să-mi mai prelungesc un pic şederea în Batambang.

Chiar de la intrare m-a pus mâna în piept un uriaş mare şi negru, urât ca noaptea, care mi-a cerut zece dolari, taxa de intrare şi welcome drink în acelaşi timp! Nu ştiu unde au găsit aşa specimen în Cambogia, că nu mai văzusem aşa monştrii!  Mike m-a lăsat în plata domnului şi s-a dus la treburile lui, aşa că nu mai aveam ce face şi i-am dat monstrului banii. M-a condus imediat la o masă şi, cât ai clipii, în faţa mea a apărut o cană de un litru plină cu bere Angkor rece… asta era welcome drink-ul, care în mod normal nu costă mai mult de 3 dolari! Am râs repede trei pahare, apoi m-am întins pe spate, mi-am aprins o ţigară Angkor.. Deh, eram în Cambogia, totul se cheamă Angkor aici!

Cu paharul de bere rece în mâna m-am întins pe scaun şi am dat drumul uşor la fumul aromat, care îmi plăcea atât de mult. M-am uitat în jur şi am descoperit că eram într-un fel de grădină, cu canapele comode puse de jur împrejurul unui spaţiu circular, unde era barul şi câteva scaune înalte în jurul lui pe care stăteau o grămadă de fete. Proprietarii erau cam zgârciţi cu luminile, aşa că pe fiecare masă era doar un singur lampadar mic, cu un bec chior, care abia îţi dădea şansa se vezi unde e cană cu bere, scrumieră şi pachetul de ţigări. Alta era însă situaţia la bar, unde fetele care stăteau pe scaunele înalte din jurul lui erau bine luminate şi puse în valoare.

Din curtea asta, pe o alee luminată cu felinare sub formă de şarpe naga se ajungea undeva în spate, de unde se auzeau zgomote, fluierături, înjurături în vreo câteva limbi.. într-un cuvânt mare hărmălaie! Acum trebuiai să-mi aleg o fată să se bată pentru mine sau să mă duc în spate să le văd feţele celorlalţi cum o fac. Indiferent ce alegeam, trebuia să-i dau grasului de la intrare încă 30 de dolari, aşa că am preferat să încep să scanez fetele de la bar, ele erau luptătoarele!

M-am trezit însă cu una care a venit direct la masa mea…. Destul de înaltă pentru o asiatică, suplă şi bine făcută,cu păr lung, ochii căprui spre auriu, cu nişte sâni prea obraznici să fie naturali! Avea pe ea un maieu alb şi nişte pantaloni scurţi verzi… arata bestial, dar între picioare îi se vedeau clar pula şi coaiele şi io nu aveam chef de nici un lady-boy în seara asta, vroiam pizda, pizdă de femeie, umedă, caldă, neagră…

Pick me, i make money for you… me good fighter, încearcă fata să îşi promoveze abilităţile! Câştig două lupte în seara asta, apoi merg cu tine la hotel, nu te costă nimic, a insistat ea şi s-a şi servit din berea mea!

Am refuzat-o politicos şi am expediat-o de la masă, nu însă înainte de a mă mai face de încă un pahar de bere şi două ţigări: una şi-a aprins-o şi cealata şi-a băgat-o între tzatze! Rahat, nu aveam chef de un lady-boy beat în seara asta, însă am văzut ceva interesant la bar, o păpuşică pe la 19 ani, tunsă scurt,destul de albă la fată pentru o cambodgiana, cu o burtică sexy şi provocatoare, pusă în evidenţă de maieul alb şi de short negru, extrem de scurt şi strâmt pe care îl purta. Avea braţe puternice, pulpe zdravene şi un gât lung şi elegant… singurul ei păcat erau sânii cam mici, dar măcar eram sigur că are pizda şi nu e lady boy. Ochiul stâng îl avea vânat, semn că mai fusese în ring. I-am făcut semn să vină la masă!

Fata m-a lucrat ca la carte: s-a ridicat uşor de la bar, acum am văzut că era încalţata cu nişte saboţi cu tocuri imense şi, în pofida lor, era destul de înaltă pentru o asiatică. A dat un tur al barului, arătându-mi curul bombat şi mişcându-se ca o felină în călduri. Eram sigur că sub pantalonii ăia supraelastici negri, scurţi şi stramti, nu mai are nimic, e direct gaura curului, strâmtă şi fierbinte, aşa cum îmi place! S-a aşezat lângă mine, toată numai zâmbet….

Curând am aflat că o cheamă Naomi, că e singură, nu are mama şi nici tată, că e disperată să îşi plătească chiria, că îmi va aduce mulţi bani în seara asta, că nu s-a mai bătut de trei zile şi îi e foame, că farangii de aici prefera tailandezele, că fetele din Cambodgia sunt mai bune.. Foarte lacrimogena povestea!  Nu va mai spun că pula era deja vârtoasa rău, mi-o frecam aşa, de blugi, apoi am luat-o în braţe, vroiam să îmi verific marfa, să ştiu pe ce dau 30 de dolari!

Avea umerii tari şi încordaţi, îmi plăcea cum se simţeau la atingere, la fel şi braţele: nu era musculoasă, dar avea bicepşi puternici şi fermi, îi simţeam cum alunecă pe sub pielea întinsă. I-am prins în palmă şi am strâns puternic şi ea i-a încordat tare… aproape m-am dat drumul în nădragi! Cealata mana mi-a alunecat pe cracii ei, i-am pipăit pulpele puternice, coapsele elastice şi tari, că de femeie de la ţară, obişnuită cu munca şi cu greutăţile. Pe sub shortul strâmt am intrat cu degetele...pizda  o avea rasa - aveam să aflu mai târziu de ce fetele care se bat au pizda rasă, dar mie îmi place asta, nu vreau să rămân cu păr între buze când dau limbi - chiar mi-a scăpat un deget în ea şi Naomi s-a încordat toată şi şi-a înfipt unghiile în gâtul meu. Sânii erau tari ca piatra, probabil se excitase sau aşa erau ei...foarte buni de luat în gură şi jucat cu ei!

Când i-am pus mâna pe burtica am simţit cum o trece un fior, ca un curent, prin tot corpul. Am apăsat uşor, parcă a gemut sau eram eu prea întărâtat, nu ştiu! Mi-am desfăcut degetele şi i le-am înfipt în burtă, am strâns tare, că o gheară de vultur care vrea să îşi sfâşie prada.. S-a încordat toată, aproape că mi-a aruncat degetele afară, dar am strâns şi mai tare, vroiam să o doară să văd cum reacţionează! A urmat o muşcătură sălbatică de obraz.. Am sărit ca ars, i-am dat drumul la strânsoare şi i-am înfipt un pumn zdravăn în burtă, am dat tare, cât puteam să dau de tare din poziţia în care eram…. S-a înmuiat şi am simţit cum pizda i se umezeşte…. Asta era femeia pe care o căutam! I-am făcut semn malacului de la intrare şi  i-am întins o hârtie de 10 parai şi una de 20, îmi găsisem luptătoarea! Nemernicii ăştia nu lăsa fetelor nici un cent, dar eram sigur că Naomi îşi va câştiga porţia în ring; am plecat spre partea din spate a beer gardenului.

Am trecut amândoi pe ăleia luminată, nu mai lungă de 3 metri, dar cotită, astfel încât din faţa să nu vezi ce se întâmplă în spate şi am nimerit într-un fel de incinta întunecoasă care avea în mijloc un fel de ring, mai exact o groapă de o jumătate de metru adâncime şi vreo trei în diametru, săpată în pământ şi cu nişte sfori de jur împrejurul ei. Dor groapa asta era luminată şi acolo se băteau fetele, în jur beznă! În jurul ei spectatorii, alte fete, pariori, o grămadă de gură casca. Mi-am luată faţă de mână şi ne-am tras mai aproape, să vedem ce se întâmplă.

Acolo în groapa două femei se tocau una pe altă… mai exact una mai slăbuţă, cu părul roşcat şi cu nişte sâni mişto o încălecase pe una mă solidă ca ea şi cred că şi mai în vârstă şi o umflă în pumni. Îi înfipsese o mână în pară, trăgându-i capul pe spate şi îi dă în cap cu sălbăticie. Cealaltă, un pic mai albă la piele, îşi proteja fata şi capul cu coatele, dar mare lucru nu putea să facă, slăbănoagă parcă turbase, lovea că nebună. La un moment dat, cea de jos şi-a desfăcut craci şi a încercat să se ridice de jos, dar nu a avut nici o şansă, parcă mai rău a întărâtat-o pe cea de sus. Chiar nu îmi imaginez ce rezistenţa au fetele astea de încasează atât de mult.

A doua încercare a fost mai reuşită, s-a crăcit bine, îi vedeam fiecare fibră de muşchi încordată pe spate, s-a ridicat întâi în patru labe apoi, cu o sforţare frumoasă s-a ridicat de tot şi s-a aruncat pe spate, zdrobindu-i fetei de deasupra coloana de marginea gropii. S-a auzit un trosnet puternic şi un geamăt înăbuşit… apoi fulgerător s-a întors şi a dat să sară pe ea. Deşi lovită rău, cea slabă şi-a încolăcit imediat cracii în jurul mijlocului duşmancei, încercând să o ţină la distanţă. Am reuşit pentru o clipă să văd faţa fetei mai în vârstă… m-am îngrozit, pumnii celeilalte lăsaseră urme urâte, avea ochii umflaţi, buza spartă, sângele îi şiroia din nas, dar părea că nu-i pasă. Chiar mă miram cum de a apucat aia mai mică să o toace în halul ăsta, aveam însă să aflu că era la a patra luptă în seara asta, obiceiului locului fiind că învingătoarea să rămână în ring şi să se bată cu următoarea fată… şi tot aşa!

Doi pumni ia tras în fata femeia de deasupra apoi şi-a înfipt mâinile în gâtul fetei de sub ea, care imediat ia răspuns cu acelaşi favor. Acum tipă mai slăbuţă era cu spatele pe marginea gropii, cu cracii încolăciţi în jurul mijlocului celeilalte şi cu mâinile în gâtul ei… se sugrumau una pe alta în tăcere acolo, respirând încă greu şi sacadată, căutând cu lăcomie fiecare gură de aer. Nu putea să dureze mult, una trebuia să cedeze şi probabil aia mai plinuţă, strânsă şi de gât şi cu mijlocul zdrobit de cracii celeilalte nu mai putea rezista mult. Avea însă spatele larg şi era foarte puternică, am văzut cum se încordează toată şi deşi avea mâinile înfipte în gâtul slăbănoagei tot a reuşit să o ridice de jos, numai încordându-şi spatele şi înfingându-şi bine cracii în fundul gropii, nu a ridicat-o mult, câţiva centimetrii şi trosc, iar a dat cu ea de marginea gropii.

De două ori a repetat figura, fata duşmancei ei era deja roşie, nu ştiu dacă mai putea să respire, nici cea de deasupra nu era mai bine dar se lăsa cu toată greutatea în gâtul celeilalte, sugrumând-o fără milă… Apoi a venit sfârşitul, cracii femeii de jos s-au înmuiat, mâinile au căzut din gâtul femeii mai puternice şi a leşinat, căzând ca un sac de cartofi pe fundul gropii. Femeia mai în vârstă, pe care între timp aflase că o chemă Kim învinsese, dar era şi ea terminată, s-a aşezat în cur pe fundul gropii şi a început să-şi inspecteze trupul bătut.

Eram cu Naomi la vreo doi metri de ea…. Îmi trecuse orice poftă de bătaie între femei, aveam o pulă beton în pantaloni, nu vroiam decât să o duc pe Naomi acasă, s-o dau cu cracii în sus în pat şi să-i rup pizdă! Nu îmi puteam însă luă ochii de la Kim, care începuse să-şi revină, s-a sculat în picioare şi a cerut o găleată cu ghiată. Era înaltă, mai înaltă ca majoritatea asiaticelor, păr lung negru, ţâţe mişto, braţe puternice şi un spate lat şi puternic.
Urmă a cincea lupta pentru ea şi asta se vedea pe trupul ei! Vânătăi, zgârieturi, muşcături erau peste tot. Sânii erau tumefiaţi şi vineţi, urme de ghiare îi traversau în toate părţile. Burta era vânată de la pumni, iar fata îi era aranjată bine. Urechea stângă îi era umflată ca o conopidă. Nu ştiu cât câştigase în seara asta şi ce o determina să mai lupte odată,
acum deja ştiam că are la dispoziţie 15 minute şi apoi trebuie să se bată cu altă fată. Aveam să aflu mai apoi că dacă nu respecta regulă de a mai rămâne în ring să lupte după ce câştigă, nu o mai primeau aici, trebuia să-şi caute alt loc şi se pare că aici se câştigă bine!

Bărbatul pentru care se bătea, un moş pe la vreo 60 de ani, îi punea comprese cu ghiată pe corp, pe cap, pe sâni, în timp ce ea îşi ţinea pumnii într-o găleată plină cu cuburi de ghiată. Până să mă dumiresc eu care e treaba, că o şerpoaică, Naomi s-a strecurat printre corzi şi a sărit în ring… ea voia să se bată acum cu Kim. Lumea de pe margine, bărbaţi şi femei, au început să urle şi să se agite, banii de pariuri au început să circule, toţi se agitau. Kim i-a aruncat doar o privire, o privire crudă, de prădător de rasă şi apoi şi-a lăsat capul pe spate, dându-i un sărut pătimaş moşul libidinos care o îngrija. Era sigură curvă ca o face şi pe Naomi. Apoi toată lumea a plecat din ring, fetele au rămas singure.

Organizatorii au anunţat că învingătoarea va primi 100 de dolari, bani pe care îi va pierde dacă nu lupta până la sfârşit, adică până nu o bate cineva şi pe ea. Hmm.. nu era rău, însemna că Kim deja făcuse 400 de dolari, plus ce au mai scos din pariuri. Moşul ei, foarte încrezător, mi-a propus un pariu de 200, pe care l-am acceptat. Doar uitându-mă la cât de bătută e faţa lui îmi dădeam seama că sunt bani făcuţi uşor de mine! Şi alţii au vrut să parieze cu mine, dar nu am mai acceptat, nu prea aveam bani la mine.

Apoi s-a dat semnalul de luptă şi ceea ce s-a întâmplat a fost incredibil! Nici nu a apucat Naomi să facă un pas în faţă ca Kim s-a repezit la ea şi ia tras un cap în gură de a umplut-o de sânge! Nu începuse lupta de o secundă şi femeia mea era plină de sânge, cu nasul spart…. Va fi un dezastru mă gândeam şi nici nu am văzut genunchiul lui Naomi cum se ridică şi izbeşte fulgerător în burta duşmancei! Câtă stăpânire de sine, câtă voinţa, nu a schiţa nici un gest de apărare, a luat capul ăla năpraznică în gură şi în aceeaşi clipă a fulgerat-o pe ailaltă cu genunchiul în burtă! A mai ridicat odată genunchiul să dea, dar Kim s-a repezit cu capul înainte să  doboare. În cădere am văzut cum îşi ridică cotul şi îi izbeşte ceafă cu putere, jur că parcă s-a auzit şi un trosnet!

Au căzut amândouă, a mea pe spate, Kim peste ea, dar Naomi a fost mai agilă, s-a răsucit şi a încălecat-o pe Kim. Parcă se repetă scenariul din luptă precedentă, Kim jos, cu capul în mâini şi femeia de deasupra îi dă fără milă! Cinci şase pumni ia dat în cap, vreo doi în urechea deja făcută franjuri, apoi ia smuls capul mult în spate, s-a aplecat şi şi-a înfipt dinţii în gâtul lui Kim…. un urlet de groază i-a ieşit din gâtlej şi a început să se zbată ca o nebună, dar a mea o încălecase bine! Cealaltă mână a lui Naomi s-a dus în jos, pe trupul femeii de sub ea, a pătruns pe sub bikini şi a atacat pizda celeilalte! Ohooo, îmi place cum se bate fata mea! Asta a fost prea mult pentru Kim care a înnebunit de durere şi într-un fel sau altul a reuşit să o răstoarne pe Naomi şi să se elibereze. Ca un pitbul însă a mea a rămas cu dinţii înfipţi în gâtul celeilalte. Erau pe jos, nu se puteau ridica aşa că au început să-şi împartă pumni una alteia. Nu ştiu de unde mai avea forţa Kim să lupte, dar izbea cu sete şi furie în trupul lui Naomi.

Se vedea însă că oboseala îşi spune cuvântul, încet încet Naoni o dovedea, la un pumn încasat dădea trei şi dădea bine, numai la ficat, sub buric, la coaste, Ştia unde doare rău şi acolo dădea! Era clar că Naomi e în avantaj şi cu cât o făcea KO mai repede, cu că atât îşi conservă forţele pentru bătaia următoare! Ştia şi ea asta, aşa că a încercat iar să o încalece pe Kim, nu ştiu cum însă a alunecat pe trupul ud de transpiraţie al celeilalte femei, a slăbit strânsoarea şi Kim a scăpat. Au sărit amândouă în picioare şi Kim s-a aruncat cu capul înainte un burta lui Naomi. Nu mai avea forţa să dea cu ea jos, a mea s-a proptit bine în craci şi nu a căzut pe spate, ia prins ăleia capul sub braţ şi ia fulgerat doi genunchi în burtă, apoi a început să-i care pumni în spate, în rinichi, la coaste, unde apucă! Kim era prinsă rău, gâtul îl avea imobilizat sub braţul stâng al lui Naomi şi era total la dispoziţia femeii mele, care nu ştia de milă, a rupt-o pur şi simplu! Se auzea numai icnetele lui Naomi când lovea, apoi buşitura surdă când pumnul ei izbea carnea duşmancei şi geamătul prelung al celei lovite.

Nu ştiu cât a durat, un minut, poate două până genunchii lui Kim s-au înmuiat, nu cădea doar că avea capul sub braţul lui Naomi, care a simţit şi ea asta şi a schimbat tactică: două lovituri de cot au fulgerat coloana vertebrală a celeilalte, apoi şi-a slăbit strânsoarea şi a lăsat trupul zdrobit al duşmancei să se prelingă. A apucat-o totuşi de păr, nu a lăsat-o să cadă de tot şi din întoarcere îi mai tras două şuturi în burtă, fix în buric, care au terminat-o definitiv. Câştigasem prima luptă şi făcusem 200 de dolari, iar Naomi o sută… nu era deloc rău pentru câteva minute de bătaie!







9 comentarii:

  1. In Vietnam e mai scump ca in Cambogia dar cafteala e mai rea. Nici fetele nu raman sa se bata "la masa" daca castiga ca n-ar mai putea nici macar sa se imbrinceasca. Indience n-aveau acolo unde ai fost? La vietnamezi indiencele bubuie cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. E o poveste, stiu ca nu raman la masa sa continue. Nu stiu cum e in Vietnam, numai in Cambodgia am vazut si au fost destul de dure una cu alta. La final, amndoua erau sifonate rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am fost in Cambodgia. In Vietnam se bat bine, se "sifoneaza" tare, dupa cum spui dar e mult mai scump. Nu scapi cu mai putin de 400 - 500 de dolari, dar merita fiecare cent mai ales daca vin indiencele. N-au mam n-au tata!

      Ștergere
  3. Ma omori cu indiencele astea... chiar stiu cafteala? Nu le-am vazut la treaba niciodata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pricep. Nici eu n-am vazut cine stie ce dar cat le-am vazut si cat i-am auzit pe aia acolo vb despre ele pe mine m-au convins. Sunt rele.

      Ștergere
  4. Pai atunci bag o indianca in partea a dous a povestii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana scrii tu cu indiencele de care ti-am zis as dori sa te intreb ceva numai ca nu aici. Pot sa-ti scriu la un email?

      Ștergere
  5. Foarte bine. Indiencele la ei cam ca tigancile la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Carla,asteptam noi lupte, cum a ramas lupta cu Andrada?

    RăspundețiȘtergere