luni, 7 ianuarie 2013

Care pe care

O chema Veronica, era cam de o varsta cu mine, dar poate mai solida si un pic mai inalta. Vensiem amandoua la intalnire cu gasca, io cu prietenul meu si cu inca doi tipi, ea la fel. Urma sa ne batem, sa vedem care e mai tare si care pierdea era a baietilor din gasca celeilalte. Mai facusem asta de cateva ori, nu pierdusem niciodata, eram increzatoare si sigura ca o fac si pe asta!
Bataia un a inceput cu furie. Ne-am repezit una la alta, ne-am infipt o mana in par si am inceput sa ne tragem pumni cu sete. Lovea tare, ii simteam pumnii cu ma izbeau si-i raspundeam si io cu sete. Nu era loc de ezitari: ii smuceam parul, tragandu-i capul in jos si dai si dai in ceafa, la urechi unde nimeream. La fel facea si ea, simteam ca-mi smulge parul din cap. Nu reuseam sa o dobor, gafaiam amandoua, pumnii zburau dar eram decisa sa o rup. Am dat cu genunghiul dar nu am izbit-o, a dat si ea, m-a lovit peste brat, nu tare, dar asta a dezechilibrat-o si am rusit sa o trag spre mine si am dat cu ea jos.
Am sarit pe ea, dar si-a incolacit cracii in jurul meu, incercand sa ma tina la distanta. Dam cu pumnii ca o morisca, dar nici ea nu sta o clipa. Io aveam avantajul ca-i pisam fata, ia dat borsul imediat, dar nu a clipit. Ma strangea tare si ma umfla la corp, la coaste, la ficat. Nu pot sa va fac sa simtiti cum lovea, dar dadea cu salbaticie, cu ura. I-am infipt mana in gat si i-am ars doi pumni in nas, cu sete; sangele a tasnit din ea, dar rafalele de pumni nu incetau. Stia bataie si o facuse de multe ori! Eu respiram din ce in ce mai greu, nu mai puteam sa-mi umflu pieptul de stransoare cracilor, cand expiram, strangea mai tare, ca anaconda. Nu intelegeam cum de nu ceda la ce pumni ii trageam.... ochii ii avea vineti, buzele si nasul sangerau..io ii trageam ciocane in cap si ea ma strangea..mai tare, mai tare.... apoi mi-am revenit, rezemata de zid, cu privirea in ceata. Nu cred ca trecusera mai mult de cinci minute de la inceputul bataii.
Vedeam neclar baieti si fete care se uitau la mine, de sus.
- Ti-a ajuns fa, sau mai vrei m-a intrebat si fara sa astepte raspunsul meu mi-a infipt un sut in burta, tare si fara mila.. cred ca am lesinat iar..nu mai stiu decat ca m-am trezit cand ma futea unul... am vrut sa scap, sa fug dar cineva ma tinea de cap, mai exact de par si altul dadea cu pula in mine. Si dupa el au mai venit doi la rand! Cum s-ar zice si batuta si fututa!

30 de comentarii:

  1. Carla, cred ca ar trebui un meci de revansa, ai toate sansele sa faci KO pe Veronica de nu se va mai ridica de la pamant. Ai pus-o la pamant si acuma, i-ai ciuruit fata cu pumnii de i-a curs sangele, problema e ca nu te-ai concentrat, ai fost prea sigura pe tine si asta a ajutat-o pe Veronica, daca te-ai fi concentrat mai mult o lasai lata, te implora sa nu mai dai in ea. O poti dobora si a o face KO. App ai zis ca ai mai avut astfel de meciuri spune si despre ele. Sper sa faci o revansa si sa o termini nu are sanse in fata ta. Totul e sa te concentrezi, cand ai doborat-o si ai incalecat-o si o mitraliezi cu pumnii, o sa fie gata. Mult succes Carla

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta era idea, insa asa a fost sa fie, se mai intampla si din astea. Oricum treaba e veche, nici nu mai stiu de ea nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta ca ea nu va fi de acord cu revansa, asa cum ai zis si tu, asa a fost sa fie, stia ca la o revansa vei fi mult mai prudenta si o sa o termini, stia ca o vei umili si o vei face sa te impore sa o lasi si ai fi dat in ea pana nu ai mai fi putut, insa asta e. Pacat. Mai pune postari despre meciuri, ai zis ca in astfel de meciuri ai fost neanvinsa, Mult succes in meciurile viitoare si astept noi meciuri. O zi placuta, mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca te mai fute o data, dar asta e doar parerea mea desi cred ca povestea asta ai bagat-o doar asa sa nu mai zica lumea ca tu le bati pe toate ? Andrada

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa parerea mea,Andrada,sansele ca Veronica sa o bata sant ff mici, sant sigur ca daca Carla s-ar concentra, ar termina-o pe Veronica. Pacat ca nu e o revansa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fugi de aici mai fanule, astea sunt povestiri ! Idolitei tale spunei ca astept un raspuns, sau mai coace o poveste cu happy end ? Andrada

      Ștergere
    2. Surioara, fa-ti o adresa de email, daca existi, nu mai scrie de pe aia a barnatului. Cand o sa am chef sa te bat, o sa te caut eu, stai linistita!

      Ștergere
    3. cand o sa ai curaj sa ma bati o sa ma cauti ! Pana atunci mai inventam niste povestioare !!!

      Ștergere
  6. Riscanta provocarea ta Andrada, Carla e o fiara la bataie, se bate pana la final, primeste si ea, dar da si ea lovituri dure, ff dure, e normal sa dai si tu, dar daca reuseste sa te puna la pamant si sa te incalece, situatia ta va fii ff critica, odata ce te-a pus la pamant si este deasupra, te vei zbate degeaba sub ea, va fi o fiara care isi va termina prada. Daca o vei pune tu la pamant, poate ai ceva sanse de victoria, dar intr-o lupta, Carla se dezlantuie precum o fiara, pierde sau castiga nu se lasa pana la final. Ai adresa ei de email stabiliti confruntarea, Andrada vs Carla

    RăspundețiȘtergere
  7. Carla, fa-o praf pe Andrada asta, cred ca vrea sa se bata cu tine dar stie ca sansele ei sant fff mici. Pune-o la punct .Daniel

    RăspundețiȘtergere
  8. Daniel ti-ai baut lapticul si esti putin excitat ? Fugi la una mica sub paturica !!! A

    RăspundețiȘtergere
  9. Te bate Carla de te face KO, te joaca in picioare si apoi iti da si o m..e

    RăspundețiȘtergere
  10. hai du-te la una mica sub paturica papagalule ! Spune-i marii smardoaice sa scoata capuțul la vedere ! Scrie povesti in continuare ? Andrada

    RăspundețiȘtergere
  11. Andrada, nu mai zici nimic se provocare, sau te-a bagat Carla in spital?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu a mai zis nimic eunucule, cred ca doar gura e de ea !

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu stiu Andrada, dar ai vazut si tu ca are destule lupte castigate

    RăspundețiȘtergere
  14. Alea sunt povesti, cu mine nu a mai vorbit nimic, mai traieste ?:-) :-) :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm. Andrada vs. Carala , suna bine !:D dar v-as provoca eu pe amandoua!

      Ștergere
  15. Pai provoaca-ne, dar cum ai sa reusesti ?
    Andrada

    RăspundețiȘtergere
  16. bre anonimule mai stii ceva de Carla cea viteaza si frumos povestitoare ? A luat-o de la careva si nu a pus povestea pe blog ? A

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu stiu nimic, astept sa posteze, dar vad ca momentan nu posteaza, poate nu a avut meciuri, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Unde esti povestitoareo ? Nu ai mai batut pe nimeni ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Andrada , lasa un pm cu mail-ul tau daca vrei , vreau sa te intreb ceva:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adina_custura@yahoo.com

      Ștergere
    2. Ms mult , dar zice ca e invalida adresa:(
      :* adminatorul tau

      Ștergere
    3. Da-mi adresa ta, te introduc eu !

      Ștergere
  20. Carla, asteptam noi meciuri, ai negociat meciul cu Andrada? revansa cu Veronica? ar trebui o revansa

    RăspundețiȘtergere
  21. Poate e doar gura de ea !!!! Andrada

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu stiu de ce nu accepta provocarea de a lupta cu tine Andrada desi ai provocat-o de mult. Se pare ca nu are curajul sa lupte cu tine, cu toate ca se lauda ca a batut pe multe.

    RăspundețiȘtergere
  23. Carla, asteptam noi meciuri

    RăspundețiȘtergere